Bruten knäskål+ vita tänder

Jaha, då blir det en uppdatering nu då. Igår åkte mamma på morgonen till vetrinären och lämnade Ofelia och Samba på tandskrapning eller något. De skulle iaf fixa tänderna.

När vi sen skulle hämta de på eftermiddagen tog vi med Edina dit för att de skulle kolla lite mer på hennes ben. Och då fick vi veta att hon brötigt KNÄSKÅLEN! Kan ni fatta? det är ju nästan helt sjukt. Hur kan man bryta knäskålen? Jaa så hon åkte in i en hundbur igår och idag har hon fått flytta till valphagen och där ska hon bo i minst tre veckor. Inga runder och när hon ska ut och kissa är det koppel i trädgården som gäller. I TRE VECKOR! Hur ska man kunna få en liten valp att sova i en bur hela dagarna? Det kommer inte gå men det måste. Så undra om man kommer kunna sova om nätterna när hon börjar må bättre...

Samba och Ofelia ar iaf kritvita tänder som LUKTAR GOTT! Äntligen kan Samba sova i min säng igen och ingen dålig andedräkt har hon heller längre. Toppen!

Igår åkte vi även till Göteborg och hälsade på min syster. Mycket trevligt att träffa henne igen.

Nu ska jag fortsätta städa lite för imorgon blir det kalas för lilla mig som blir 16 på söndag.

Kommentarer
Postat av: Carina

Stackars lille Edina. Hur i hela världen har hon kunnat bryta knäskålen... Kan inte vara lätt att hålla henne still i så många veckor ser hur Enzo springer här hemma hela tiden. Ha en bra födelsedag på söndag

2009-09-04 @ 19:54:54
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0