Edina.

Hemma i lilla Åstorp igen. Körde hem vid två och va hemma vid fyra halv fem. Och Edina min lilla bebis hade tid hos vetrinären klockan 4. Och då skulle hon kolla på benet, Och vet ni ? DET ÄR HELT LÄKT! hon får busa och springa lös. En dröm för lilla Edina! Kan knappt vänta på att få gå en runda med henne och bara släppa henne och låta henne komma tillbaka till mig och få godis. Såååå kul!

Hon drog även ut sina valptänder. Tre stycken som va kvar och satt som berget! Men nu har hon inga valptänder kvar och hon är såå fin ! :)

Just nu ligger hon i soffan bredvid amanda och sover. Stackars liten.. Rakade Salli ligger och sover här vid mig och Samba under pianot, De andra två mesarna ligger säkert ute i köket och sover. haha !

Men nu kollar jag på idol, och nu börjar det igen, Men förresten, det är utställning imorgon i VÄXJÖ, Tror jag sakt det många gånger redan. Men håll tummarna för oss. Jag och Samba som ska ställas i Championklass och Dazy som också ska ställas. Önska oss lycka till!

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad skönt att Edina är helt återställd, kan tänka mig att hon kommer att bli överlycklig över att få springa fritt. Håller tummarna att det går bra för er imorgon

2009-10-30 @ 21:17:46
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0