Hundutställning i halmstad.

Idag var det utställningen i halmstad. en inoff, men gud så roligt det var. Kusinerna var ju också där så det var mycket trevligt..

Här kommer bilder och lite text. Här är Edina och jag.



Sen blev det Enzos tur att gå in i ringen. Tyvärr åkte han ut med en slät etta eftersom domaren tyckte att han hade för lång nos? hm, knasigt.



Här är lilleMogge i sin farmors famn.


Sen blev det min och Edinas tur. Vi visste inte om att enzo hade åkt ut innan och det var kanske tur det också.


Vi fick HP och blev BIR. Tyvärr fanns det inga fler bilder som min kamera tog på oss som blev bra. Hoppas att när jag fåt bilderna av kusinen att där är fler bra på oss som kommer senare.

Edina blev så glad att hon snurrade hela vägen ut, som man även ser på bilden.


Sen blev mittlarna sugna på godis och började tigga.


Jag och Edina skulle in igen och hoppades på att det var efter Mogge så vi kunde kolla på honom först.


Denna bilden på Enzo ÄLSKAR jag. sjukt fin !


Sen blev det äntligen Mogges tur. Första gången för mogge och han var väldigt duktig !





Mogge gick också vidare och blev BIR. En mycket bra första gång.

Sen skulle vi ställa upp oss, jag & lisa och våra små svartisar på sin första utställning tillsammans. och sen blev det även enskillda bilder.





Sen blev det min och Edinas tur att gå in och tävla mot alla valpar i grupp 5.


Jag och Edina blev 2a i hela SPETS GRUPPEN ! Såå stolt ! min lilla bebis ! :)


Sen fick hon baraa mysa hela tiden tills vi åkte hem.


Sen blev det Mogges tur i grupp 9 eller vad han nu är i för grupp. Tyvärr åkte han ut som hund nummer 3 då han fortfarande inte har fått några stenar ännu. Får hålla tummarna på att de kommer så det han bli en utställningshund !

Kommentarer
Postat av: Carina

Det var kul att det gick så bra för Edina och även lilla Mogge, bra början :-)Fina bilder ni tog, du vet att det är ok att skicka över några till mig hehe. Ha en bra dag

2009-11-22 @ 09:57:35
URL: http://tysonochganget.blogspot.com/
Postat av: Coky

Grattis på er allihopa...Edina o Mogge.. jag är stolt över att ha er till kompisar.

nospuff från Coky

2009-11-22 @ 22:59:40
URL: http://www.cokysdagbok.blogspot.com/
Postat av: Reneth

Grattis till utställningsframgångarna :) Härligt att lilla Edina är pigg och fräsch igen och får hänga med på utställning. Grattis till de andra hundarna med ägare också förståss..

2009-11-23 @ 11:17:13
URL: http://www.svenssonstassavtryck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0