Växjö hundutställning

Igår var det ju hundutställning i Växjö. Här kommer bilder och lite text.

De två första hundarna här på bilden, fanns på samma gång som lilla Sorita. Den andra hunden är även hennes kullbror och de är kopier av varandra.

Lilla Samba väntar på sin tur, dödstrött som hon var kunde hon knappt hålla ögonen uppe.


Ytterligare tre hanar.


Två till och andra hunden blev även BIR.


Nu kommer tikarna


Här är en till tik som också fanns när Sorita var valp. Och så Dazy och jag.



Och vi vann, :) men tyvärr bara med en slät etta.



Sen blev det min och Sambas tur. Men tyvärr blev vi tvåa i gruppen.

Det var sista bilden. Men jag är nöjd över dagen även om det inte gick så bra. Jag får hoppas på bättre framgångar nästa helg då det är Edinas tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0