D-kullen små

Valparna har börjat hoppa ur valplådan nu. Så när som helst ska jag och mamma ta upp den lilla buren som valparna är i. Jag ska se om det blir några fina bilder. Men det tror jag säkert! Så nu måste vi göra innan de hoppar ut ännu en gång. Sen är det en massa leksaker som ska köpas och jag verkligen LÄNGTAR till de kan ut och busa på gräset. Det är verkligen den bästa tiden kvar nu !

Jag bjuder på lite valpbilder från förra valpkullen från ett år sen. NJUT ! Önskar jag va en valp hos oss. I HIMMELRIKET!

(Klickbara bilder)

Dazy och Diezel


Två sötnosar ute i sommarsolen!


Dumle


Ingenaning vem av de tre creamen detta är.



Söta Delila, som va en fotomodell. Precis som pappa


Schakki ÄLSKAR valparna när de blir stora som sakt....



Vi vill UT!





Så här söta är de när de flyttar. Kan inte förståå det !


Men det blir nog fler gamla bilder sen om det är omtyckt ? Ska jag lägga in fler gamla bilder eller inte ? Så säg vad ni tycker. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0