Valpisarna..

Ni ska bara veta så trött jag var igår. Jag är fortfarande så himla trött men måste skriva några rader och lägga in bilder! Så bilderna från igår och idag kommer i samma men videorna kommer i ett senare när de har laddats klart!.

Lilla lilla Ella som sover med alla leksaker.


Edina Edmond och Enzo.




TJOOOCKIIIIIS ! hihi.Alltså kolla hans mage. Han är en tjockis. Tur att han snart också börjar springa. hihi.


ÄlsklingsEdina har redan börjat slickaas. Ååwhe. Hon kommer blir PRECIS som Samba och Sorita.



Ella..



Enzobenzo sover FORTFARANDE. Undrar hur mycket han sover ?!


Snygg stil ! Det var minsann en ny som jag inte sätt förrut.


Kolla öronen!



Jag tror Ella gillar den leksaken, Hon ligger hos den alltid!


Här är min lilla Edina som är uppe och går! Och det får bli den sista bilden för idag. Vänta bara på videorna! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0