Sobelhanen!

Igår somnade jag vid halv 2 bredvid valparna i soffan. Ställde klockan på 2 och sen när den ringde blev samba nog gladast av alla och sprang upp. Sen fanns det inget skönare än att lägga sig i sin säng. hiih.

Mamma stack nyss på något möte men innan det sa hon till mig. Andrea hon som ska ha sobel hanen har sakt att hon läser din blogg alltid. Så jag svarade och sa , jaa men då får jag väl lägga in fler bilder på honom. Och det tänker jga göra nu. Hoppas det uppskattas.



Jag kallar honom tjockisen. För han äter alltid mest. Och igår när mamma vägde alla valparna var det såklart han som vägde mest.


Han är fortfarande inte så jätte stor så jag kan ha honom i en hand. Men eftersom han inte ville sitta stilla blev det svårt att ta en bild på honom. Han fick iaf ett litet ben utanför.


Här ligger han och äter..



Jag verkligen längtar till killarna också får fina namn. Men amanda kan gnälla och klaga på namnen jag och mamma vill ha. Men hon ska bestämma. Men de kommer få fina namn snart !

Kommentarer
Postat av: Carina Magnusson

Hej Andrea. Jag tackar för de superfina bilder på lille "tjockisen". Han är för gullig, ja de är dom alla!! Ha det så bra och lägg in massor av bilden. kram Carina

2009-05-13 @ 14:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0