11 Maj

Hejhej. Igår fick jag några bilder innan jag gick och la mig och sov. Här kommer de.
Tjockisen, som jag kallar honom eftersom han bara äter hela tiden, är så himla söt !


Här är de andra fyra.. Lillkillens rumpa och Edina ligger "uppochner". Undra om Ella precis har ätigt?



Lillkillen blev väldigt dålig igår och fick ligga på en riskulle för att bli varm och mamma fick sedan mata honom när han inte orkade äta själv.


Ofelia låg och kollade honom hela natten. Men tyvärr klarade han sig inte.. Det känns ändå skönt eftersom han va så svag och så liten. Sorita har fått sällskap av sin kusin !



Förresten. Vilka kärleksfulla killar vi har kvar. Som ligger och pussas och kramas hela dagarna. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0