Valparna från dagarna i veckan.

Nu har jag lite tid på mig att uppdatera, jag ska sticka om 45 minuter. Så jag tänker inte skriva så mycket utan här kommer lite bilder på valparna. Från jag la in bilder sist till igår.

Här är enzo ute på golvet själv. Och då blev han så glad så han sprang bara runt runt runt utaför buren där de andra satt och pep och också ville ut.




Vilken söt skitunge.!


Och här är en sötnos till!






Och vet ni, Igår va valparna ute för första gången i koppel!!! Såå himla busiga. Och man märke då att Enzo inte längre va den tuffaste, utan Ella va den som inte va alls feg och sprang och sprang. Det tog inte stopp för henne. Men sen insåg Enzo att det inte var farlig och började springa runder och ha riktigt rolig han också. Så här kommer lite bilder från koppelrundan.




Här är Eddie , Enzo och Ella. Edina som redan en gång innan varit ute fick nöja sig med att vara uppe i famnen när de andra lekte och sen fick hon byta med Eddie som blev trött.


Denna bilden är lite suddig. Men älskar den så den får komma in ändå.




Min syster tog även studenten i fredags. Och då var det fullt av människor över allt, som kom och kramade och pussade valpisarna. Och de va lika glada. Det är jättekul att se de så busiga.

Och vet ni, Edina, hon vet nu att hon heter det och jag tog nyss ut henne i trädgården. Och när vi skulle gå in så sa jag Edina kom så går vi in.  Och då kom hon direkt springandes och så bar jag upp henne för trappan och in. Det är helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0