Bild-bomb

Jag har väldigt väldigt brottom. Men jag ska fatta mig kort. Idag har en valp som Schakki är pappa till, som är några dagar äldre än dessa, har varit här idag. Han va här och lekte med sina syskon. Mamma har någon bild på sin mobil som kommer sen imorgon om jag tänker på det.

Och valparna har varit ute nästan hela dagen idag. Och min kamera är helt galen så jag har fottat med min mobil. Och eftersom de bilderna är så små hoppas jag att det går jättesnabbt att ladda upp. Så blir det många fler. hihi. Jag tror jag har tagigt cirka 180 bilder på valparna idag från min mobil. Kvaliten är inte den bästa men vad spelar det för roll? Det är bättre än inga bilder alls. Så här kommer de.




Grannflickan Maya kom på besök och mös med valparna.



Maya & Edina





Edina älskade hennes hår.



Eddie& Ella













Min söta Edina.








Edina


Enzo&Ella



Ella&Maya


Min lilla fladdermus.








Edina


Ella


Edina



Tjejerna nanar. Ella till vänster och Edina höger.




Nej nu får det räcka. Hoppas ni blev nöjda. För jag tycker det är väldigt fina bilder för att vara tagna med min mobil. Men nu måste jag köra iväg. Ska inte sova hemma så vill inte komma hur sent som helst. Godnatt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0