Valparnas heldag ute i solen.

Jag blir så glad för alla kommentarer som kommer. Tack ! Jättekul att läsa vad ni tycker och tänker om bloggen bilderna och om hundarna. Idag på bara två tre timmar har jag tagit cirka 250 bilder. Det går så lätt att bara trycka och alla bara kommer. Såå underbart! Jag är verkligen jätteglad över kameran. Så nu kommer det en massa bilder. Inga proffsiga bilder ännu. Men jag har bara haft kameran i ett dygn.!

Edina har tyvärr "tappat" sitt ena öra som inte orkade vara med mer. HAHA!  


Edina på dessa tre här nere.






En otroligt söt enzo mitt i springandet och lyckan över att nyss fått kommit ut på gräsmattan med alla syskon och att bli fottad av min nya kamera, Det kan väl inte bli bättre??



Edina


Ofelia blir jagad av en massa småskitar! hihi


Edinaaaa..


Ofelia- Samba - Ella . och Enzo och Edina lekande i bakgrunden.



Samba och Ella tog en brottningsmatch.




Jag förstår inte varför men valparna vill alltid komma och sitta i mitt knä. Och speciellt när jag fottar. Och det bästa är när de HOPPAR upp till kameran och slår i huvudet! vilka ideér de små skitungarna har.!


Denna älskar jag !


Min och min älskade Edinas skugga! Och vet ni , Det kommer ALLTID att vara vi två och Samba ! hihi


EDINA ! <3


Ella.


Här hoppar tjejerna på Enzo medan Eddie tycker att de är löjliga och vill hellre vara med på bild!




Vilken sne blick Enzo ger mig. Han tänkte säkert, SLUTA FOTTA MIG!



Och lilla Edina får avsluta valparnas heldag ute.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Super fina bilder :) Ella ser ju så stor ut vi kommer ju och hälsar på i dag jag längtar :D

2009-06-24 @ 10:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0