Busisar!

Idag åkte jag och mamma till banken, växlade pengar och sen åkte vi till onoff. Och köpte min nya kamera. Systemkameran som jag pratade om. Och harregud så fina bilder som den tar!

Min kusin och hennes klasskompis som och skulle hälsa på valparna. Så nu kommer en massa bilder från idag.

Det är Ella som är med Lisa.




En mycket trött Eddie.


Sen gick vi ut och gick i koppel. Så de små liven kan lära sig. Och Edina blev så sur på sina syskon som inte kunde gå i koppel lika bra som henne. Edina bara springer och älskar att vara ute. Men de andra är lite småmesiga i början men det går över sen.

Edina till vänster i rödrosa koppel och Ella till höger i hel rött runt koppel.




Sen blev det lite spring i trädgården innan de skulle äta mat och sen sova.


Här jagar ella och Enzo en mycket sur mamma som går ifrån sina springande valpar.




Sen blev det dags att säga middagmiddag och gå och lägga sig och sova.

Kommentarer
Postat av: Reneth

Härliga bilder oh, så roligt att du skaffat dig en ny kamera

Kram

Reneth

2009-06-22 @ 23:23:50
URL: http://www.svenssonstassavtryck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0