Mopedåk med flickorna

Den 26e tog jag mina flickor i cykelkorgen och körde moped iväg till min mormor.



Mamma håller Edina och Samba väntar vid trädet.


Här snackar vi nog om något viktigt! hahaha


Sötnosar!


De satt trångt. Och om några veckor får de inte plats i den cykelkorgen. Så jag får väl köpa en ny. TILL! Jag brukar inte ha galler på. Men när lilla Edina åker måste det finnas!


Väl framme blev det en massa bus med alla som var där. Lägg märke till idbrickan som jag köpte innan på dagen. Edina på ena sidan och vår nummer på andra. Samba har en lika dan och Sorita hade också en sån. De är ritkgit bra! Men vi har aldrig behövt ha de.




Lisa och Edina.


Här käkar hon något gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0