igår och badet.


Nu sitter jag i husvagnen i Falkenberg, som sakt. Eftersom det är ganska segt att åka i 80 hela vägen hit var det väldigt segt. Jag tog och sov lite och sen va vi helt plötsligt framme. 

I förgår var jag och passade Izabella och sov hos henne. Så igår lekte vi en massa och busade och nu kommer det en massa bilder från igår.

Tyvärr blev antingen Izabella eller Edina suddiga . Men skit samma ! :) Här leker hon iaf med Ina, som hon kallar henne.






Kolla dockmamman i bakgrunden!





Izabella säger , Momoo, amba blablabla,. hahaha ! Världens gulligaste unge!


Syrrans kanin ska troligtvis ha ungar. Och igår tog vi in henne och Edina och Dazy blev direkt oroliga och undrande vad det var.



Systrarna med ett år mellan kollar på kaninen tillsammans.




Idag badade jag min lilla Edina innan vi skulle lämna henne..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0