Marsvins träff.

Jag kom med den bästa ideen någonsin igår. Vi släpper ut valparna på gräsmattan och lägger in marsvinen i valphagen! och jovisst gjorde vi det. Och det är nog första gången valparna ville komma in ihagen igen när de nyss kommit ut ! hahaha! Men tyvärr blev bilderna inte alls bra. Batteriet höll på att ta slut och jag hade ingen som helst aning om detta. Därför är bilderna inte så bra. Hoppas det inte gör något.



Sen släppte vi in Eddie till valparna. Han har varit så intresserad av de enda sen han såg de för första gången. Och när han väl kom in till de blev han först helt stilla som en staty men sen började han busa med dem. Vilket de inte uppskattade lika mycket som han själv.






Sen blev det ellas tur.


Men hon va inte snäll så hon fick pussas utanför gallret.


Samba älskar verkligen marsvinen och de är hennes små bebisar.




Helt plötsligt hade vi valpar som badade i poolen! Vilka busar. Men det var nog skönt att svalka av sig.



Och det får avsluta. För nu ska jag ut och sätta mig under trädet hos de små busungarna och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0