Bilder.

Idag har jag tagit några fina bilder på hundarna. Det va inte så varmt idag men skapligt så man kunde vara ute hela dagen och det har jag faktiskt varit också. När mamma skulle ha "tassikyr" med hundarna tog jag kameran med mig ut och fottade lite också. Så här kommer de.

Monstret Salli. haha nej jag skojar. Men hon ser läskig ut.


Sen kommer min lilla sötnos. Edinas öra reste dig igen igår och står nästan normalt nu igen. Vi får väl se hur länge det varar denna gången.










För er som inte vet hur vår tomt ser ut så ska jag lägga in bilder från våra långsidor. En uppe ifrån och en nereifrån. Vi börjar nereifrån.
Ser ni så stor tomt vi har ? Gräs på båda sidorna och sen nästan värsta skogen i mitten.




Kommentarer
Postat av: Carina

Fina bilder på fina hundar. Enzos ena öra har trillat. Ha det så bra

2009-07-30 @ 08:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0