Dagen i bilder!!

Idag gic jag upp vid 11 och tog hand om min lilla bebis. Sen kom min kusin som varit på Partille cupen hela förra veckan. Riktigt kul att få träffa henne igen! Så hon har tagigt alla bilder som jag lägger in nu. Njuuut. Och för er som inte ser skillnad på Samba och Schakki. Så är Samba den sötnosen med extremt mycket päls!!






Lisa busade väldigt mycket med dem som jag skrev i ett inlägg innan idag. Därför är deras tungor så långa!



Efter en kort paus börjar leket igen. Här springer Ofelia efter bollen av skumgummi som jag köpte. Men tyvärr har ofelia tagigt sönder den lite. Men den är fortfarande rund. Och lägg märke till vår trädgård. Det ser ut som om det bara finns träd. Inte konstigt att jag fick en fästing!






Akta så inte Edina käkar upp er ! tihih


eller ni behöver inte bli rädda. Hon käkar upp sig själv först!







Min lilla bebis! Och vi får inte glömma. Min Dazzling Flash Queen Of Edina









Efter allt bus och spring blev Edina väldigt trött!


ååhh min sötnos!



Denna bilden tycker jag om !


Jag och min stora bebis!


Vilken KYSS!



Här är vårt monster Sally. Nej men hon är väldigt stor och jobbig. Nu när man har vant sig med de små sötnosarna. Tur att vi alla älskar henne!


Kolla tungan!


Åh min söta samba!


Vi blev väldigt bleka här jag och min älskling.



Senare på kvällen låg Schakki såå skönt i sängen. Sen kommer lilla skitungen. Sen kommer Samba och sen Ofelia. Alla fyra ligger i sängen och Schakki tycker det blir för trångt och går iväg. HAHA ! De är så gulliga !


Edina den fina!


Och min Sambabamba


Kommentarer
Postat av: Carina Magnusson

Härliga bilder, gilla ofelias tunga hihi. Fint Edinas öra står, Enzo ser likadan ut, ett upp och ett ner. Ha det bra/Carina

2009-07-07 @ 05:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0