övrig info.

Tyvärr har jag märkt att det kommer upp en ruta och det är på min andra vanliga blogg och på en testblogg jag har också. Så på mina tre bloggar kommer samma ruta upp och jag har ingen aning varför. Men min kompis som är lite mer än ett proffs på bloggar får förklara för mig men denna veckan jobbar hon och så bor hon inte hemma då. Så till helgen kan jag fixa det.

Jag har inte tagit några hundbilder så därför har jag inte uppdaterat bloggen. Men jag ska nog skärpa mig lite. Och så får väl det komma några bilder sen även om de är på hundarna eller inte..

Så vi hörs ikväll eller imorgon med fin fina bilder som jag tagit sen sist.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

du har nog helt seriöst de sötaste hundar jag sett <3 gud va mysiga =)

2009-07-27 @ 14:54:27
URL: http://beckpeck.blogg.se/
Postat av: Rebecka

vad heter rasen? jag skulle gärna vilja ha hundar när jag blir ändre när jag kan ta hand om dem på bästa sett =) just nu har jag bara en katt, fast han är himla bra han cokså <3

2009-07-27 @ 17:35:23
URL: http://beckpeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0