Edina inlägg

Inatt sov Edina på mitt rum för första gången. Hon visste inte riktigt vad hon skulle göra men när hon såg hur lugn Samba var så blev hon också det. Jag har även en spegel som går ner till golvet. Och när hon fick syn på sig själv blev hon helt galen och började skälla och morra på sig själv. Och sen gick hon dit bara för att hon ville se den där andra valpisen i väggen.

Jag hade också tagit upp en massa massa leksaker som hon började att leka med och ha väldigt rolig med. Men Samba tyckte bara att hon var väldigt löjlig och hon  fattade inte varför Edina inte sov!

Jag ställde klockan och gick upp vid halv 4. Så fick hon komma ut och kissa.

Nu har vi nyss haft en träningspass. Och redan nu kan hon ligg och sitt. Efter 20 minuters tränande. Det är helt sjukt vad de lär sig fort. Men hon gjorde ju ALLT för att få de där godiset.

Jag är såå stolt över min bebis! tihihi. Jag är nog den lyckligaste som har två enormt gulliga och fina hundar! Alldeles för mig själv. Och jag som bara är 15 år gammal. Men ALLT är för min mamma är såå snäll och gullig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0