dagen innan julafton!

Idag har alla marsvinsungarna åkt förutom en liten hane. Och sen har min farmor och farfar varit hos oss och nu kommer snart min morfar hit.

Så har mycket att göra innan julafton imorgon. Ska slå in de sista paketen också nu snart.

Och vet ni? jag sitter på min mammas nya minipc som hon vann av Royal canin i förra veckan. Hon skrev en slogan och i den skulle tre ord finnas med. Hundmat kattmat och ordet royal canin. Och hennes blev så bra så att hon vann en fiiiin data.

Nu ska jag slå en ett paket som syrran har på sitt rum för hon kallar på mig hela tiden nu. Vi höörs sen när jag ska lägga in bilder på lilla Izzie som åkte ut i trädgården i all snö idag. hahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0