PITBULLEN!

Som jag sakt ska jag uppdatera mer och jag ska nog börja nu. Mamma sitter och försöker (och hon lyckas också men det tar TID) fixa hemsidan. Men bilderna sköter ju jag på bloggen.

Jag tror att Edina är en pitbull blandning, Vet ni hur hon biter och hur hon ska käka upp en! Det är helt sjuuukt. Hon låter ju som om hon kan käka upp alla i hennes närhet. En riktig busunge. Men det är ju egentligen jag som drar igång henne lite, tihihi, Det är så kul när hon är sån för Samba tråkisen vill aldrig leka, Schakki är för fin för det och för Ofelia är det i en helt annan värld. Så jag har ju ingen som busar så med en som Edina.

Jag längtar bara till valpkursen börjar. Det är näästan en hel månad kvar nu. Och snart kan vi allt innan jag ens har börjat. Jag vet ju allt som kommer för jag har gått valpkurs där med tre hundar sen 10 gånger. Så det blir 30 valpkurser. Så jag kan det där med träna valp. haha

Nej nu ska jag se om jag kan få till en OM ruta här på bloggen. Ni får kolla in senare om jag har kommit någonstans.


Kommentarer
Postat av: Reneth

Haha då där låter Edith också :) Nåde den som vill sno hennes pinne ;) Mycket fostran, men hon är lättlärd som bara den också, samtidigt. Lycka till med Edinas valpfostran:)

kram

Reneth

2009-08-17 @ 21:56:48
URL: http://www.svenssonstassavtryck.se
Postat av: Anonym

hihi hon kan busa med Affe, han låter också som om han ska ha ihjäl den han leker med =)

2009-08-18 @ 20:33:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0