Massa fakta

Igår var det andra dagen i skolan för mig. Och när jag kom hem var jag helt död. Trött och orkade inte göra något. Så jag gick och sov. Sen blev jag lite piggare.

Idag har jag vaknat vid 9 helt pigg och allt. Vilket är ovanligt för mig. Så jag gick ner till hundarna och de blev nog lika chockade som jag blev. Ha ha.

Just nu försöker jag kolla på tv. Men jag hör ingenting ! Ofelia och Edina ligger på golvet och busar och låter som om de dödar varandra.  Men de har mysigt iaf och tänk på kul att ha kvar sin sista tikunge som Ofelia fick göra nu.

Igår ringde även min syster Anna till mig. Hon som har Dazy, fodertiken. Och hon trodde att Dazy löpte. Så jag fick köra dit eftersom de inte visste om hon gjorde det eller inte. AMATÖRER! Nej jag skojar. Men jag körde dit som sakt och joovisst löpte hon. Andra gången hon löper nu och nästa löp blir det parning för hennes del. Så det blir nog valpar till våren här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0