DJURSJUKHUSET!!

Idag tänkte jag lägga in en massa bilder som jag har tagit. Men jag har tappat lusten.

Idag vid 1 tiden åkte jag och mamma till Ewa på kennel dagsljus. När vi kom hem vid tjugo i 6. Möttes jag av tre stora mittlar. Ingen liten valp. Så jag öppnade grinden och de stora rusade ut till mamma som väntade på de där ute. Edina som bara låg i korgen kollade på mig men hon rörde sig inte som om hon skulle komma till mig eller någonting. Så jag gick in och bar upp henne och släppte ut henne på trappan. Men där satte hon sig bara ner och sen rörde hon sig inte. När hon sen kom in igen lade hon sig bara på govlet och brydde sig inte om någonting.

Mamma har blivi jättestucken av någonting igår och idag så hon åkte till Apoteket. Så eftersom Edina inte brydde sig om någonting och sånt så tog jag med henne i min famn och satte mig och mös med henne. Hela hon skakade och rös till hela tiden. Så jag ringde mamma och när hon kom hem igen tog hon tempen på henne. 40,9 stog den på. Så mamma ringde direkt till djursjukhuset och de sa att vi skulle åka in direkt. Och det gjorde vi såklart.

De tog lite blodprover och nu ligger hon kvar på djursjukhuset. Och har dropp och allt. Min stackars lilla bebis. Hon som va så frisk när vi körde hemifrån vid 1. Och så fort det har hänt.

Så fort vi hör något nytt skriver jag. De skulle höra av sig om det blev sämre annars ringer de imorgon mellan 11 och 2. Så vi får hoppas att de inte hör av sig förrän imorgon.

Kommentarer
Postat av: Helén Pärlklint, Varberg

Hoppas, hoppas verkligen att det går bra för lilla Edina. Jag håller alla tummar och tår och du ska se imorgon ringer de från djursjukhuset och säger att Edina är mycket bättre.

2009-08-03 @ 22:06:32
Postat av: Kerstin

Håller tummarna för att Edina snabbt blir frisk och får komma hem!

2009-08-04 @ 05:38:21
Postat av: Carina

Vad tråkigt att höra att lilla Edina inte mår bra. Hoppas de inte hört av sig inatt. Enzo sänder en krya på dig puss till Edina.

2009-08-04 @ 05:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0